e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

En månads tystnad

Ni som följt mig länge vet att min blogg är igång lite i omgångar... Nu har den stått still i en månad. Varför? Jo, det har varit så mycket annat att jag helt enkelt inte haft ett skit att blogga om, eller ens haft tid att tänka på bloggen öht. Jag har bland annat jobbat heltid nu. (Om inte mer. Blev som ihoptryckt det där..) ..och samtidigt varit drabbad av den där jävla parasiten vi har i kranvattnet här i stan... Sen har det varit en massa med flytten... Just det. Vi ska FLYTTA! :) Uppgraderar från 35 kvm till 80 kvm. Känns jeeeevligt bra! Nu ska jag få ha ett hobbyrum. Ett rum som är inrett enkom för att jag ska ha alla mina pysselgrejer där. Ett rum som alltid har plats för mig att skapa något när det faller in. Så har det inte varit. Men så ska det bli. Så det så. :)

 




2011-05-04 @ 00:07:15



Kommentarer (1)

Jennifer

Hej snygging! Kul å höra att du mår bra igen. Och grattis till flytten och pysselummet ;) Hoppas att vi hörs snart! Puss puss puss

2011-05-04 @ 10:49:09
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0