e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Hello love

 
Jag har införskaffat mig min första mac någonsin! :) Love love love love love.... Tyckte det var dags att uppdatera sig lite. Min gamla laptop är 7 år gammal. Men den håller faktiskt fortfarande. Det gör den. Men jag har hållit mig undan den så mycket jag kunnat på senaste. Haha! Den håller på att vara lite risig. Eller mest är det nog jag som är risig på datorer. :) Men den är även så klumpig. Stor och tung. Och passar inte för det jag skulle vilja. Så ja.. En ny som faktiskt passar för det och som är tusen ggr bättre.. Varför inte liksom? :)



2012-10-05 @ 11:58:00



Kommentarer (1)

Sanna Svedin

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

2012-10-06 @ 18:51:29
URL: http://gottagetdown.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0