e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Fynd från NY + annan resa bokad



New York bjöd såklart på en del fynd under vår vistelse där i november. Förutom alla Converseskor som jag knappt betalade 200 SEK/paret för,
så var dessa Steve Madden ett riktigt kap! Pris? 325 SEK. :)

Och nu har jag en ny resa bokad! Denna gång blir det en kortare vistelse. London åker jag till då, tillsammans med Stigge som frågade om jag skulle med. Behöver man ens fråga? Klart jag ska med! ;) Vi drar en helg i februari.



2011-01-09 @ 19:47:44



Kommentarer (1)

ElinAmanda

NY är ju drömmen för converse-älskare! :D

2011-01-09 @ 21:15:10
URL: http://elinamanda.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0