e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

En bra dag!

 

Känner mig mycket nöjd med den här dagen. Har varit i full gång sen jag steg upp imorse. Började med att Malin och jag for och tränade på gymmet. Första gången på väääääääääldigt länge. Orkade inte vikterna jag tog förr om man säger så! Men med tanke på att det var ett x antal år sen är det väl inget konstigt med det. Köpte 4-månaderskort för att tvinga mig tillbaka dit. Haha. Får hoppas att det funkar, för annars blev det ett jävligt dyrt träningspass. :P Efter träningen blev det att plocka ihop en sallad på ica (som tyvärr inte blev lika god som den brukar, då min favoritblandning inte var med idag. Minus för det...) Direkt efter det stack Macke och jag till Rönnbäcken och spelade golf i tre timmar. Åkte in till stan igen och käkade god mat hemma hos mina föräldrar. Efter maten drog vi alla till discgolfbanan i Bergsbyn och kastade... Kul att mamma och pappa följde med som aldrig spelat i hela sitt liv. Där syntes det också tydligt vem jag släktar på... Min käre far. Då vi lämnat av mina föräldrar körde vi till ica och hyrde en film. Väl hemma i lägenheten satte vi oss på balkongen i solnedgången och åt glass och spelade maxi yatzy. Mys. Nu är det dags att se filmen och sen blir det nog att sova gott! :)

Imorgon blir det jobb till söndag.




2010-07-02 @ 23:01:42



Kommentarer (2)

Jennifer

Låter som en underbar dag :) Kolla på facebookmail skruttve :D Puss

2010-07-07 @ 20:56:09
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com
Lorena

låter himla bra!

2010-07-08 @ 11:24:09
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0