e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Julpyssel, mys och trevligt sällskap!

Åh, vad jag längtar till imorgon! Då blir det julpyssel, mys och trevligt sällskap! Ska bli roligt att få hitta på någonting, att få pyssla på och få umgås med mina vänner! Det har varit dåligt om det på senare tid. Jobbar ju mest hela tiden...

Det börjar med att Malin och jag ska sitta hemma hos henne och julpyssla (eller det börjar faktiskt med att vi ska hämta ut partajbiljetterna till juldagen, woho!), senare mot middagen kommer två andra kära vänner till Malin då vi ska laga mat tillsammans, babbla på och ha det trevligt.. sen blir det nog mys i soffan och se idol. Blir great! :) Myspys och ta det lugnt... :)

Jag och Macke har varit runt idag för att fylla på vårt pynt hemma. Då hittade jag lite pysseltillbehör på enkla billiga Rusta som jag tänkte ta med mig imorgon tillsammans med mina andra gamla pysselgrejer. Det nya från Rusta:


Sex stycken julgransbollar i silver och glitter med en liten platt del på botten så man kan ställa dem. Vita kort följde med, antaligen till för bordsplacering, men jag tänkte att man kunde göra några fina kort av dem och skriva en stor bokstav på varje så det blir GOD JUL. :) Får se hur avancerat det blir, kan nog vara snyggast att hålla ganska enkelt och rent också...


Till vänster glittriga självhäftande band. Till höger sex stycken tejprullar med olika julmotiv. Kanske blir lite dagisvarning på tejpen, men hela förpackningen kostade typ 15 spänn så det är ju inte direkt några pengar i sjön om det inte skulle bli fint... :)


2009-12-03 @ 20:43:47



Kommentarer (1)

Karin

tjusig tejp:)

2009-12-03 @ 21:10:39
URL: http://karinolofsson.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0