e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Medan jag var borta...

2011
Juni - Flyttade in i den underbara lägenheten
Juli - Weekend i London med tjejgäng
Augusti - Weekend i Rom med familjen
September - En vecka i Turkiet med mamma
Oktober - Tog slut med pojkvännen :(
November - London med tjejgäng
December - En vecka i Gran Canaria med bästa vän
 
2012
Januari - Fick tjänstledigt från jobbet
Februari - Fixade lägenhet i Gran Canaria
Mars - Bodde i Gran Canaria
April - Gran Canaria
Maj - Gran Canaria
Juni - Tillbaka till Sverige. Jobb, vänner, festival.
Juli - Jobb, vänner, svensk sommar.
 
 
Augusti - Börjar blogga igen! :)
 



2012-08-09 @ 15:48:52



Kommentarer (4)

Malin

Äntligen! :D

Svar: Haha ja, nu jävlar! :)
emmaogren.blogg.se

2012-08-09 @ 17:06:00
URL: http://malinsresa.blogg.se
J

Du är saknad!

2012-08-09 @ 17:59:04
Anna Karinen

Underbart att ha dig tillbaka:)) love!!!!

2012-08-09 @ 18:11:24
Maria

Hej! Jag hoppade in på din blogg för ett tag sen och fick se dina bilder... VILKEN TALANG!!! WOW, det var länge sen jag blev "blown away"! Detta resulterade att jag som själv har ritat när jag var yngre, och har lite talang för det (plus att min mamma är konstnär) men det var åratal sen jag höll i en penna och ritade. Med detta vill jag säga att DU fick mig att ta upp det igen, jag gick till Claes Ohlsson och köpte pennor och papper och började måla... Gud, jag hade verkligen glömt hur kul det var och visade upp det på instagram och fick en sjukt bra feedback, så TACK för din blogg! Hoppas på att få se mer teckningar och tips! Ha det bäst MVH Mria

Svar: Vad kul att du kände så! :) Och Tack ska du ha :) Du råkar inte ha en blogg där du visar upp dina verk? Eller är kanske din instagram öppen för alla? Skulle vara kul att se vad du gjort :)
emmaogren.blogg.se

2012-08-12 @ 09:23:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0