e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Nyheter i designen

Satt och skulle göra lite ändringar i designen. Datorn blev segare än någonsin och något som kunde tagit kanske inte ens en timme, tog typ.. tre timmar?! Nu har jag äntligen fått lite ordning i alla fall. Hoppas jag. 

Det här är nytt:
• Rubriken har en egen flik just ovanför inlägget
• Kommentera-länken har en egen flik just nedanför inlägget
• Längst ner i varje inlägg finns numera en Gilla-knapp kopplat till facebook!
   Kul va! :-)

En liten ändring är även gjord på kommentarsidan... och mer kommer det väl att bli där sen när jag har tid och lust. För att matcha resten, tänkte jag.

Jaja. Så här ser det ut nu i alla fall. Hoppas ni gillar det. :-) Vet dock inte hur det blir om någon nu skulle klicka på Gilla-knappen. Allt kanske kajkar... Haha. Vet inte ens om den funkar..? Nu är jag bara så trött att jag inte orkar ta reda på det...




2010-10-26 @ 01:12:03



Kommentarer (1)

ami

men det ser ju fint ut :)

2010-10-26 @ 19:20:03
URL: http://cocoproduction.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0