e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Nya läsare

Hej alla nya läsare (och alla gamla trogna♥)! Vad roligt att ni hittat hit. Antar att jag får tacka grymma Kan Dee för det (tack Sandra!). Det känns jätteroligt med nya prenumeranter också för det innebär ju att ni inte bara svängde förbi, utan kommer tillbaka :) Men det känns även lite uppstressande... Just på grund av att jag just nu ägnar väldigt lite tid på bloggen eftersom jag har mycket annat. Så jag hoppas ni är tålmodiga läsare som inte "kräver" regelbunden uppdatering. (Men just därför är ju bloglovin så bra, för då behöver ni inte besöka mig annat än när jag uppdaterat!;P)

Det är nämligen så att jag ska söka till en skola där man tillsammans med ansökan måste skicka en portfölj innehållande uppgifter som skolan lagt ut. Så det är vad jag sysslar med nu och tyvärr är det inget jag tänker dela med mig av här, även om det kanske hade varit kul...

Sen har jag ju bokat en resa till Asien, då jag åker i mitten av mars (vilket innebär att jag har en månad mindre på mig att göra alla ansökningsuppgifter). Jag blir då borta nästan två månader. Så det är mycket roligt för mig, men bloggen blir som sagt lidande. Behöver ju dock inte innebära att den kommer att vara stendöd. :)




Nu ska jag få mig iväg och fortsätta med uppgifterna. Har haffat pappas kontor, för då får jag mer gjort. Är bättre att "gå till jobbet" än att sitta hemma och tro att nånting ska bli gjort. :)
   
Ha en trevlig helg nu alla fina läsare! ♥


2010-02-12 @ 13:10:47



Kommentarer (5)

Vicki

En blogg som jag orkar följa ska antingen uppdateras ofta, så man "hänger med". Eller så pass sällan att man blir glad när en uppdatering kommer. Du faller i kategori 2^^

2010-02-12 @ 16:11:52
URL: http://visualdays.blogg.se/
Hilda

Vad roligt, lycka till med allt :)

2010-02-12 @ 19:03:28
URL: http://hildasbilder.webb.se
MALINHE |foto|

Hoppas du får en superfin alla hjärtans dag dag imorgon! :)



kramar/ www.malinhee.blogg.se

2010-02-13 @ 22:23:20
URL: http://malinhee.blogg.se/
Jennie

åh va underbart att resa bort i två månader!

2010-02-13 @ 23:06:43
URL: http://hallon8.blogg.se/
Lesly

Hej hej jag är ny, och tacka Kan dee kan du göra! :) Roligt att du ska till Asien, det är min dröm. Hoppas att du fotograferar eller målar av vackra platser.

2010-02-21 @ 14:38:50
URL: http://leslita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0