e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Skoluppgift nr 2

Just hemkommen från jobbet (7.30-22.00! Puh!) och ska se en film och lägga på mig ännu lite fläsk. ehe. :S Men först lägger jag upp denna:


Här är en annan teckning jag gjorde i skolan. Det som vi gjorde här var att markera de mörkaste skuggorna på egen hand. Vi la typ som ett smörpapper över en egen vald bild ur en tidning där vi sedan skulle kalkera och dra linjer där vi tyckte att skuggorna "tog slut" för en svartvit bild och få det att se bra ut... och sedan färglägga detta svart då (överfört på vanligt papper förstås). Och ja, så här blev min... Ganska simpelt, men ändå rätt så kul.

Nu till filmen. Hej hopp!


2009-09-04 @ 22:36:05



Kommentarer (0)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0