e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Kolpenna



Har suttit nu och ritat en stund... Direkt från huvud och hand till papper. Har även igång en beställning, men den orkade jag inte rita på ikväll. Det är liksom en helt annan slags koncentration att rita av något än att bara rita helt fritt från huvudet som på denna. Nu är jag iaf helt slut i ögonen så det blir inget mer ikväll... Nu ska jag bara vänta på att Macke kommer hem från jobbet så vi kan kvällsfika tillsammans och se ett "prison break"-avsnitt! :)


2009-11-26 @ 22:37:09



Kommentarer (1)

Maria

Du är så fruktanvärt duktig!!! Direkt från huvudet??!!.. Du är verkligen en begåvning! Om jag hade haft lite mer pengar över så skulle jag köpa mycket från din shop kan jag garantera! Du är så jävla duktig!!! :)

2009-11-27 @ 17:19:06
URL: http://artbymaria.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0