e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

...och åter tur

Tog en tång igår och klämde lite på låsgrejen till dragkedjan på den svarta skinnjackan jag köpte för halva priset eftersom dragkedjan inte funkade. (aah, lång mening. orkar inte ändra)...
Hur som haver... Simsalabim, den fungerar nu! HAHA! Så grymt värt det där var...

..orkar man ta en liten stadsrunda idag? måste ju köpa igen lite smågrejer.. Tappade ju en påse på vägen senast, som senare blev överkörd, så allt blev ju bara mos. Haha. Var två st kajalpennor, så det var ju inte det mest värdefulla, tack och lov.. Men ändå, jag ska ju ha dom, så nu måste jag in och köpa om dom. Ska även se om jag hittar lite andra grejer som jag vill ha... :) Hmm... Får nog satsa på en liten stadsrunda ändå.




2008-10-04 @ 12:34:35



Kommentarer (0)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0