e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Fredagskvällen

Min fredagskväll var helt underbar!

Första händelsen: Mitt hår hade kommit! Som jag längtat... :) Hämtade det på en gång och min kompis hjälpte mig att sätta i hälften av det samma kväll (så det såg ändå hyffsat dugligt ut)...

Andra händelsen: En till kompis kom hem till mig o vi tre hade trevligt en stund och bestämde oss sedan för att gå ut på krogen (med dansgolv!). Vi kom dit och det är 18-årsgräns. Jättekul för alla 18-åringar för de får sällan gå på såna ställen i den här stan. Men vi kände oss inte riktigt hemma bland gänget så vi begav oss till ett annat mindre ställe med dansgolv. Där var det inte så mycket folk, vilket faktiskt den här gången var härligt. Kan ju annars vara väldigt tråkigt. Och det var inte så många i vår ålder där heller. De flesta var nog kring 30 - 40 år vilket var skitkul tycker jag. Hehe. :P Det var ABBA, det var rock-klassiker och vi öste runt på dansgolvet hela kvällen (roligast när man nästan har det för sig själv :P)! GRYYYMT kul hade vi!! :) En väldigt lyckad kväll på länge. Längesen det var bra.

Sista och absolut inte minsta: Då jag kommer hem står min dator på. Jag går dit för att stänga av den innan läggdags, men jag kollar några grejer först.. Då har Annika Marklund (frilansskribent, modell och krönikör i Sofis Mode + modellen till min senaste teckning i inlägget innan) visat upp teckningen på sin blogg och skrivit om mig! Helt ofattbart. Här är inlägget:

A waste of paint?

Tack Annika för det fina inlägget! Du anar inte hur glad jag blev. Helt obeskrivligt.. :)


2008-11-30 @ 00:28:54



Kommentarer (4)

fridh

shit coolt som fan

2008-11-30 @ 05:06:06
URL: http://ingenstanslandet.blogspot.com
amanda

sv: så grymt duktig :o vad målar du med? tusch? :o

2008-11-30 @ 16:04:31
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Emma

najjs. Kolla min hemsida: emmadammdrawings.se :-) Kram

2008-11-30 @ 23:15:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmadamm
Malin

haha, du kan ju rita av en bild dar jag ar snygg och sa kan jag lagga upp den pa min blogg och ge dig berom ;) hur gar det med pratet om resan? :)

2008-12-01 @ 05:35:01
URL: http://malinsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0