e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Vilket fynd

Har checkat in ett par skor på Stadium ett tag, men tänkte vänta med att köpa dem. Hade bestämt mig för att köpa två st och det fanns tre olika färger. Jag visste bara att jag ville ha de vita, sen var det svårare att välja andra paret. Jag var sen in och kollade så storlekarna fanns kvar förra veckan och då hade dom satt upp erbjudande att köpa tre och betala för två! Haha. Jaaa, då blev det ju ganska enkelt, så jag köpte alla tre på momangen ;)

     

298 kr för alla tre. :D



2008-04-28 @ 13:56:36



Kommentarer (1)

Malin

Du, det var ju inte daligt det!! :)

Vad fin bilden du har ar! Den ar skiiita fin!! :)

2008-04-28 @ 20:44:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0