e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Ny design och allmän skaparlust

Nu har jag provat på en ny design med lite andra roligheter. :) 

Kan inte lova att det är den sista heller... hihi ;P



ÅÅh, nu har jag sån där himla lust att pyssla på också (det räcker inte med att designa om hela bloggen!). Är inne på att göra om ett par skor.. och då menar jag göra om. inte bara sätta dit nån liten detalj. Sen vill jag sy nåt vackert av de där blommiga tygerna på Ohlssons Tyger. Aaahh!

Sydde ju en kjol i helgen som jag sen hade ute på krogen. Skämdes typ i den. Vet inte varför. Haha. Blir så kritisk när jag sytt grejerna själv.

Det är dåligt.

Måste bli ändring på det!



2008-04-02 @ 21:00:03



Kommentarer (2)

Malin

Allt du gör är snyggt!!!!!!!!!!!!!! :)

2008-04-02 @ 22:58:54
URL: http://malinpavift.blogg,se
Malin

jag har gjort 3 armband :D

2008-04-03 @ 14:48:58
URL: http://malinpavift.blogg,se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0