e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

London Pics och shopping

London var skitkul!! Åh, som alltid när jag rest någonstans så vill jag tillbaka direkt. Älskar att resa! Vilken tur för mig då att vi redan satt ett preliminärt datum för en Londontur till sommaren. ;) Förhoppningsvis blir vi fler då också. Så roligt det ska bli. Hoppas verkligen att det blir av! Här kommer lite bilder i oordning från vår vistelse. Som kanske inte alls ser särskilt "skitkul" ut. :) Det är bara typiska turistbilder på sevärdheter... Jag körde på miniatyrer den här gången. Så är det någon som ser intressant ut är det bara att klicka på bilden för att förstora.
 

  
  
  
   
  
Bilderna är blandade mina och Stigges...

Blev inte så jättemycket shopping, men här är det jag fick med mig hem.

     

     

Två klänningar, en byxdress, virkad tröja och blå shorts.




2011-03-14 @ 12:36:55



Kommentarer (1)

Lisette

Åh, fina shoppingfynd!

2011-03-14 @ 18:09:49
URL: http://lissielimelight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0