e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Moccastövlar



Gått på stan idag före jobbet (och klippt mig) och hittat dessa skor! Åh, så glad jag blev. Älskar dom! :D Har länge varit ute efter ett par moccastövlar som går just över knäna, men aldrig hittat något jag gillat riktigt. Inne på scorett gick jag till "strl-35-hyllan" (hur mycket älskar jag inte att dom har en sån hylla?! Alla skor i min storlek på ett och samma ställe :P).. tittade efter mocca mocca mocca.. hittade bara ett par som jag ryckte tag i, men blev snabbt besviken och tänkte "åååååh, varför kan de aldrig se ut så som JAG vill?!"... Gav dem i alla fall en chans, eftersom det inte fanns andra, och provade den. Och vips när den satt på tänkte jag "Men..! De ser ju ut som JAG vill!".. Så glad man kan bli då.. Haha. :P Var ju inget att fundera över så de åkte med hem direkt!

Hemma vid dörren drog jag fram världens leende och macke frågar "Har du hittat skorna?" heheheh :P
(Hur kunde han veta det? :P På rktigt alltså.. Han visste ju att jag bara skulle och klippa mig. Och nej, han såg inte påsen.)


2009-09-16 @ 22:41:49



Kommentarer (2)

Malin

Grattis :D

2009-09-16 @ 23:27:31
URL: http://malinsresa.blogg.se/
MOA

nejmen, jag har också såna skor!

2009-12-07 @ 21:18:23
URL: http://moaornberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0