e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Stockholm

Nu sitter jag i lägenheten i Sthlm där vi bor under helgen. Ska strax på stan och köpa det som fattas till outfiten imorgon. Det blev inte att sy någon egen klänning, fick bara en massa beslutsångest om hur den skulle se ut och hittade ingen bra färg på det tyg jag ville ha. Men min vän Maria räddade med en fin, enkel, rak klänning som jag lånar av henne. Jag har iaf gjort ett eget nitbälte till klänningen som bryter stilen lite. Ja, det blir nitar till... och en svart oversize-kavaj utanpå. Det är vad som är planen. Nu vill jag bara hitta en snygg kuvertväska till.

Kanske ingen typisk galaklädsel, jag har ingen aning... men det känns som jag iaf vid ett sånt här tillfälle, en blandning av stiligt och rockigt.  Jag måste oftast få med rocken där på något hörn. :)

Kanske lägger upp någon bild ikväll på det jag ska ha om det finns över tid för det.


2009-10-16 @ 15:21:34



Kommentarer (2)

STYLEMIND

Hej sötis :)



Självklart får du gå in med oss! du kan maila mig så vi kan byta nummer : [email protected]



ska du dit vid ett på dan också? annars ses vi utanför innan vi går in på kvällen då? jag vet inte hur du ser ut riktigt men rings vi så ordnar det ju sig.



min pojkvän kommer skjutsa dit oss på kvällen, vi ska vara hemma hos jessica (har blogg på modeflickan) innan och göra oss i ordning. sen är det jag, kim på modeflickan och så Karin olofsson (på blogg.se om du vet)



Det blir nog super!! KRAAAM

2009-10-16 @ 18:42:38
URL: http://stylemind.blogg.se/
Malin

Gud så jäkla roligt du kommer att ha!! :) jag blev nyss ännu mer avundsjuk, läste att Jordin Spark ska uppträda på efterfesten.. om det är sant så.. ja.. då blir jag verkligen avundsjuk! :)

2009-10-16 @ 22:17:31
URL: http://malinsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0