e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Numera 23

Igår var det min födelsedag! Det firades med sol och bad och sen en snabb visit på stan där jag handlade två mysiga tröjor med presentkort från min förra födelsedag. Haha. Efteråt var det grillning och tårta hos min morbror som också fyllde år igår. På kvällen umgicks jag en stund med Malin innan det blev kvällsmys med Markus. Hos Malin fick jag det här fina kortet, handgjort av henne själv.




Och när man viker ner det blir det så här snyggt.



Tack Malin för det fina kortet och din grattishälsning här!! :)

Även tack till min kusin Hannas gratulationer, som även hon fyllde år igår! Så grattis till dig också! ... i efterskott :)

Även tack till alla andra som gratulerade :)



Nu ska jag göra mig i ordning för dygnstur på jobbet! Men ni alla lediga må ha en skön dag! :)




2009-06-27 @ 11:42:21



Kommentarer (3)

Sisse

vilket söt kort! och grattis i efterskott :)



ha en bra dag!

2009-06-27 @ 14:31:23
URL: http://oldfriend.blogg.se/
Vilhelmina

Vilket häftigt kort! Grattis i efterskott!

2009-06-28 @ 12:09:41
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg
Maria Hahn

Grattis Emma i efterskott! =)

2009-06-29 @ 22:14:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0