e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

FESTIVAAAAAL!



Onsdag - Lördag var det festival i stan! Jag hade ledigt från jobbet och kunde närvara fredag och lördag, vilket jag också gjorde. Jag är sämst på att ha med kameran, men min vän Malin är väldigt duktig på det, så här får vi ta del av några bilder hon tagit under kvällarna!



Malin tillsammans med gamla klasskamrater från grundskolan


????????????????????????!??!???!!???!!???!!!??!!??



Tomas Ledin spelade


Jag, Markus, Erica och Pettan rockar i Wallmanstältet


Träffade bekant folk


Min barndomsvän


Min vän, min frisör och en blivande fru (inte min då:P)


Sanna och Anna på förfest


Ace of Base, nostalgi


Jag och Malin



Tack för två trevliga kvällar!



2009-07-08 @ 22:00:08



Kommentarer (2)

Malin

Den bästa bilden är helt klart den där jag räcker ut tungan. Jag diggar den! :P

2009-07-09 @ 00:55:05
URL: http://malinsresa.blogg.se/
- J. Sofia -

tråkigt att du inte målar så mycket längre.. hoppas det kommer igen :)

2009-07-11 @ 16:57:39
URL: http://jsofia.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0