e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Arbete och studieplaner

Hemkommen efter 13 timmars arbete... Och imorgon har jag en dygnstur, men jag börjar 14.30 så jag får i alla fall sovmorgon! :)


Sen då jag slutar på onsdag ska jag till pappa och diskutera lite kring den utbildning jag vill gå :) Känns som att jag verkligen hittat rätt för mig nu! Är jätteglad att jag tagit en paus från min uppstartade utbildning (som jag läste i 2,5 år!!!) och känt efter... jag vill ju inte läsa den!! Jag vet verkligen det nu..  Dock var det jäkligt begränsat med platser i hela Sverige till den utbildning jag VILL läsa, så vi får väl se hur många år det tar innan jag kommer in!!! :(




2008-09-29 @ 22:50:45



Kommentarer (1)

Jennifer

vad är det jag missat?

2008-09-30 @ 21:24:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0