e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Löshår?

Jag har sparat ut mitt hår sen långt tillbaka. När jag kommit hyffsat på vägen ville min kompis (som också numera är min frisör)  att jag skulle ställa upp på hennes gesällprov. Frisyren hon skulle göra på mig isf var marilyn monroes. Lägger inte upp nån bild, för ni vet alla hur den ser ut. Jaa... hur som helst.. ganska kort alltså! Och jag var den eeeeeenda hon kände eller över huvud taget kunde få tag på med rätt hårtyp för det provet (gah).. så jaa, så snäll som jag är så STÄLLDE JAG UPP!! (med Joeys uttal för er som också är friends-nördar :P)

Så då halverades min hårlängd igen. haha. Detta var i april och nu börjar jag vara så less på vänta att jag faktiskt fått mig tanken att skaffa löshår!! (Trodde aldrig i mitt liv att det skulle hända!) Så nu undrar jag om det är nån av er som har kunskap om det här och kan ge mig några tips eller vill avråda mig eller vad som helst. :P
Skriv en kommentar. Det uppskattas verkligen :)


2008-11-16 @ 15:36:47



Kommentarer (2)

Emma Å

Haha...lite roligt att vi heter nästan samma sak. Emma Ögren och Emma Ågren.

2008-11-16 @ 15:48:33
URL: http://barbaemma.bloggagratis.se
Hanna

Hahah och jag som vill klippa kort å sälja mitt hår som åker!

2008-11-17 @ 06:57:21
URL: http://hannaogren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0