e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Allt känns så underbart! :)

Jaa, nu börjar balklänningen närma sig sitt slut. Snart klar alltså... och den blir toppenfin! Måste nästan säga att jag är lite stolt över mig själv. :) Det är ju trots allt den första balklänningen för mig i sömnad (och mönsterritning dessutom!). Jaaa, jag har inga bilder på den, men då den är klar måste jag se till att ha kameran med! :P Det som dock suger är att jag kommer att missa balen!! Jag får alltså inte se hela kittet live.. hmm..

MEN! Då är ju anledningen den att jag ska utomlands! :) Och det är ju faktiskt inte så illa.. Japp, killen och jag, min bror och hans tjej åker tillsammans till mallorca en vecka och har det (förhoppningsvis) skönt! :)

Sen då vi kommer hem blir det inte tråkigt heller. Då är det nämligen en piercing i tungan som gäller! Wiii. Äntligen! :D

Sen är jag bara så allmänt glad utöver det också. Har köpt mig Pro-Marker-pennor som jag ritar med emellanåt. Är ju skitkul det också. :) Aaah, jag blir på så bra humör då jag får göra sånt här..  Sy och rita och sen en massa längtan till saker som inte ligger så långt bort (utlandet och piercingen bland annat då).. Kan det bli bättre? :) Jaa, sen har ju Emma färgat mitt hår färdigt och klippt till det så jag har fått min sommarfrilla som jag kan trivas i. Haha. Mmm, sen har jag varit på Kupan och pärlverksta'n och handlat lite som jag pysslat av också. :P

HIHIII!!!!! :P Livet leker!! :D

(bra så Jen? hehe. ;P)

Så fruktansvärt tråkigt inlägg.. Bara text! Usch, jag hatar sånt.. Men men, jag har ju inga bilder att lägga in så. :P Snart kommer väl finare inlägg.. :)


2008-05-21 @ 23:37:45



Kommentarer (2)

jennifer

Nu blidde jag glader =)

Härligt att live leker hihi, så det ska vara ;)

2008-05-23 @ 23:33:48
malin

snacka om att jag ocksa har vantat pa att du ska skriva nagot! :)



Det later harligt med mallis, vilken stad ska ni till?



Piercing i tungan, hur kommer det sig att jag aldrig har vetat att du vill ha det?

2008-05-24 @ 19:24:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0