e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Inspiration

Fina detaljer...












Alla bilder kommer från www.gojane.com


Blev förstås inget rita idag.. Är så himla slut + att jag var förbi och skulle köpa pennan jag hade slut färg av. Men då har de höjt priset till 37 j*vla spänn per styck. Näää, så jag struntade i det och gör någon beställning på nätet framöver istället.

Nu blev jag förstås sugen på att sy igen också. Kanske på måndag? Då har jag min första hellediga dag på två hela veckor. Måste fortsätta på min jacka då!! :) Ja, det vill jag.. :)



2008-12-10 @ 23:56:48



Kommentarer (3)

Malin

Det var snygga saker! Jag forstar att du far inspiration:)



Javlarns, da har du varit snabb pa att fa ihop poangen! Hur? Det gar ju inte ens sa fort for mig? Hur ofta kan du trycka pa lankarna egentligen? Varje dag? Ajja, nu har jag i alla fall 1045 poang!:)



Om du inte far rad till jorden runt sa kommer du i alla fall ha rad att komma och halsa pa mig? ;) Jag menar, visst skulle det vara skoj att komma hit och vara har i kanske 1,5-2 veckor och shoppa en massa :) Sen aker vi till New York och ar dar nagra dagar :) Sen aker vi hem tillsammans :P

2008-12-11 @ 00:07:23
URL: http://malinsresa.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N

shit vad fin blogg :O din header är sjuuukt fin ! :O <3

2008-12-11 @ 14:06:54
URL: http://haaiidi.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: varsegod :) <3

2008-12-11 @ 20:51:25
URL: http://haaiidi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0