e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Ganska slut...


Har jobbat nu ett "härligt" pass. Började 12 igår och slutade 15 idag. Magsjuka på jobbet dessutom. Hoppas jag inte åker dit.. Lite lagom så där innan jul. Usch.. Jag jobbar iofs jul. Fast då kan jag ju inte jobba heller.. hmmm.. Ska helt enkelt inte åka på den alls! Aja.. är ganska slut nu. Precis som min Ivory-färg bland mina ProMarkers också håller på att vara... :(

Får köpa en ny imorgon. Nu är jag ju ledig till på lördag. Om ingen ringer förstås...


2008-12-03 @ 19:13:13



Kommentarer (1)

Ebba

Hej!

Du var väl kusin till : http://hannaogren.blogg.se/ ?

Kan du säga till henne att det inte går att läsa hennes blogg längre, kommer bara upp en ruta som kräver användarnamn och lösenord?



Tack!

2008-12-05 @ 23:48:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0