e
mmas
K   O   N   S   T    &    D   E   S   I   G   N

Dagen och morgondagen

Har varit och tränat idag med mamsen. Det känns bra! Måste ju hålla det regelbundet så man iiids. :) Har precis deklarerat också. Så duktig jag är. Inte för att det var så svårt men... :P

Nu väntar jag på att Mika ska sluta jobbet och komma och hämta mig. Då bär det sedan av till Sanna i Ursviken. Där blir det en liten extra avskedskväll för Malin som snart lämnar oss för USA i ett år. Dumma Malin. ;P

Imorgon blir det jobb hela dagen för min del. Från 7.00 till 21.00 utan rast... puh. Men man får väl försöka hitta sina små vilostunder!

Sen på torsdag är det avskedskväll för Malin igen! Men med ett annat gäng härliga brudar. :)

Och nu säger jag som Jennifer: 

- Tjingelitjong!




2008-04-15 @ 17:00:21



Kommentarer (1)

malin

Du har då tur som får ta avsked två gånger, det är inte alla som får det ;)

2008-04-15 @ 23:12:59
URL: http://malinpavift.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0